Det var sol og strålende vær da elever på idrettslinja ved Fosen vgs gjennomførte 10 km
testløp på «Herregårdsrunden» i dag.

Stemningen var god og trivselen stor blant elevene, som hadde sin base på tunet. På
kjøkkenet stekte Anne Marit vafler, noe som ble veldig godt mottatt etter løpet.

Vi takker så mye for besøket og vil gi ros til en veldig hyggelig og trivelig ungdomsgruppe
med lærere.

Vi ønsker dere velkommen tilbake når det måtte være. Vi gleder oss til neste års
«Herregårdsrunde».

Tekst Gunn Røstad – Foto Gunn Røstad og Karen Homstad

Sist redigert: 14. mai 2026 kl. 21:17